Latest topics
» Købes: Bubbers Bounty aroma
Tors 5 apr 2018 - 12:17 by NilsT

» Ny damper her og vil gerne blande selv.
Søn 11 mar 2018 - 15:59 by janius

» Skal niko-salg tillades ? Ind og stem
Lør 24 feb 2018 - 0:35 by Lis Andersen

» Bestilling af Kanger Toptank Mini
Tirs 20 feb 2018 - 12:26 by morteng85

» Nye coils V2.0
Lør 10 feb 2018 - 22:23 by Shtennek

» Jubel hos Dansk E-damperforening Dadafo over udtal
Ons 7 feb 2018 - 17:05 by LX2

» Måske et laaaaaagt skud?
Søn 21 jan 2018 - 14:23 by Bufas

» Crafted: The Custard vs Creme de la Crafted
Man 25 dec 2017 - 19:59 by BDK

» Nye coils!
Man 18 dec 2017 - 21:42 by Shtennek

» Væske med minimal lugt
Man 11 dec 2017 - 17:59 by glad

» Første mekaniske mod
Søn 10 dec 2017 - 19:15 by Shtennek

» Mod for vildt til nybegynder?
Man 4 dec 2017 - 22:56 by Shtennek

» damperovergang?
Tirs 28 nov 2017 - 22:46 by Hundekiks

» Basement Brew - Hvor køber i henne?
Man 13 nov 2017 - 16:44 by jens e

» blande niktion i færdigblandet e-væske som er købt
Fre 10 nov 2017 - 0:11 by Hundekiks

» blande nikotin i færdig blandet e væske?
Tors 9 nov 2017 - 16:12 by Andersasd

»  Element ejuice
Tirs 31 okt 2017 - 13:38 by storm

» ≈Bedste sted af købe VG / PG
Lør 28 okt 2017 - 18:20 by cloudie--

» Sørme om i ikke har fået et nyt medlem
Ons 25 okt 2017 - 15:52 by storm

» Cubis pro.
Søn 8 okt 2017 - 16:33 by BDK

Poll

Er du medlem af DADAFO ?

56% 56% [ 32 ]
28% 28% [ 16 ]
9% 9% [ 5 ]
7% 7% [ 4 ]

Totale stemmer : 57

april 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Calendar Calendar

Bak op om vores forum!

Go down

Bak op om vores forum!

Indlæg by LX2 on Lør 24 jan 2015 - 16:41

Hej & glædelig lørdag alle sammen.

Flemming (Hund) nævner i en anden tråd, at forum er ved, at gå død.

Det syntes jeg er ærgerligt hvis det er tilfældet.

Syntes ellers, at vi er nogle stykker der prøver det bedste vi kan med nye tråde, konkurrencer & svar på div. spørgsmål.
Det er bare ikke alt, vi/jeg kan svare på & det er ikke det samme som vi ikke gider eller ikke vil.

Mit eget problem er, hvis dette forum afgår ved døden er, at der ikke er et alternativt forum der dækker mine ønsker & behov.
Der er et andet forum som også er et godt sted, men der er det desvære ilde set når man spørger til kloner (½ af mit grej er kloner) plus det, at den "hygge" der er & har været her, ikke er tilstede i samme grad på det andet forum.

Så nu spørger jeg de "gamle" & de nye brugere her (også dig Flemming) er der nogle gode ideer så vi kan få forum til, at blive det sted vi bruger vores internet tid ved (igen).

Jeg gider godt det her forum så hvis I andre også gider, så lad os komme i gear igen venner.

Lars.
LX2
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 730
Geografisk sted : Skælskør

Vis brugerens profil http://www.lx2.dk

Tilbage til toppen Go down

Re: Bak op om vores forum!

Indlæg by jakobo on Lør 24 jan 2015 - 21:29

hejsa alle :-)

godt indspark Lars /LX2 .. jeg blev også lige lidt overasket og nervøs ved at høre at forum er ved at gå død :-/
jeg er ny men nyder at der her er nogle folk som har noget erfaring og muligheden for at dele nogle ting med andre dampere .... gode ideer er svært ... der mangler jo ikke noget ....andet en flere posts fra folk ... men jeg syntes at der i de sidste par dage er sket en del mere :-)
jakobo
Damper
Damper

Male Antal indlæg : 84
Geografisk sted : valby

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 24 jan 2015 - 21:56

Facebook har overtaget, det er også tydeligt på de andre www baseret forums. Det er også rigtig svært at konkurrerer mod live opdateringer fra venner og familie, mens man er på sin Facebook baseret dampgruppe. Heller ikke nemt at gøre noget ved "wuhu vi har fået et medlem mere konkurrence" jeg var også meget her og på eryger, men må erkende at Facebook trækker en del mere, og nej, konkurrencerne deltager jeg ikke i. Skal www baseret dampforums have deres eksistens, så skal der ske noget ekstra ordinært. Ellers går de en grum skæbne i møde. Det er ikke uden grund "vi er dampere" på Facebook har 2100 medlemmer, og største delen er rimelig aktive, der vil altid, lige som her med bl.a LX2, være en vedholden hård kerne. Synes nu også, og ret mig, hvis jeg tager fejl, Flemming har opgivet lidt, og så er det op ad bakke. Håber dog I finder en løsning. God weekend

Gæst
Gæst

Indlæg by Hund on Lør 24 jan 2015 - 22:54

Jeg ved ikke om man ligefrem kan sige at jeg har "opgivet". Eller jo på en måde kan man vel. I hvert fald så er jeg gået i "tjekke ud- og - holde øje "mode" - forstået på den måde at jeg ikke aktivt gør noget for at der på forum skal ske en masse.....
Jeg har haft forum i ca 2½ år og har i flere perioder oplevet at det er gået helt i bund med aktiviteten - men når jeg har prøvet at hive folk op, har jeg flere gange fået svaret "tag det roligt - det er bare en periode" eller noget i den stil....Og når det ikke har lykkedes at få hjulet i gang efter flere forsøg, så er jeg bare nået til det der hedder "okay så lader jeg det bare køre og ser hvad der sker". Altså jeg gør ikke noget aktivt - men jeg skriver altså stadig når lige der er noget jeg falder over herinde ;-) Det er ikke således at jeg tænker at jeg ikke gider forum mere -slet ikke, men jeg har bare en masse at se til. Og det er heller ikke fordi jeg ligefrem lægger mine kræfter andre steder --- faktisk så er jeg ikke medlem af så meget som en eneste damprelateret gruppe på Facebook --- men jeg er dog medlem på eryger, hvor jeg smider en post en sjælden gang imellem.
Så når alt kommer til alt, så har jeg jo mere eller mindre kun dette forum ---- så jo det betyder skam stadig noget for mig og jeg ærgrer mig da også over at tempoet er gået så meget ned som det er. Men samtidig så vil jeg også gerne pointere, at det jo ikke er en admins ansvar at der sker noget på et forum ;-)
Hund
Admin

Male Antal indlæg : 5433
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil http://www.danskdamp.dk

Indlæg by Petrus on Lør 24 jan 2015 - 23:52

Jeg må give Lars ret, det ville virkelig være en katastrofe hvis det lukker ned. Jeg går til stadighed herind for at finde svar på de problemer der kan opstå eller for at se om nogen har skrevet noget om et mod eller tilbehør eller væsker.
Mht. til Facebook og hvad Martin skriver kan jeg kun sige at det er jo altså ikke os alle der bruger dette medie men på den måde er der jo lidt for os alle sammen.
Jeg tror ikke det kan blive det samme som for 2 år siden da mange skulle prøve det nye spændende og ikke mange vidste noget om det og den gang var det jo stort set også de samme der var her.
Jeg har da også kigget rundt omkring på andre forum affraid hold da op siger jeg bare, det er ikke godt for blodtrykket. Her på dette forum har vi alle, og nogen gange med Flemmings hjælp, kunne holde en sober tone så der har været rart at komme.
Nu aner jeg ikke hvor mange besøgende her er eller hvor meget arbejde Flemming må lægge i det men at lukke det, det er jo ikke til at forstå eller bære Sad  Jeg mangler den smilies der græder som et vandfald!!!
Petrus
Steamhead
Steamhead

Male Antal indlæg : 216
Geografisk sted : RudsVedby

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Lør 24 jan 2015 - 23:56

Rolig Petrus.....Forum lukkes ikke ;-)
Her er stadig rigtig mange besøg dagligt (se tæller nede i højre hjørne) - men bare knap så mange der skriver ;-)
Hund
Admin

Indlæg by Petrus on Søn 25 jan 2015 - 0:02

SUPER cheers m-m-m-m-m  
Efter at have læst overstående for jeg jo rundt i huset som en hund der havde fået øje på sin egen hale +) om nogen må du jo vide hvordan det føles Very Happy
Petrus
Steamhead
Steamhead

Male Antal indlæg : 216
Geografisk sted : RudsVedby

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Søn 25 jan 2015 - 0:13

lol! +)
Hund
Admin

Indlæg by LX2 on Søn 25 jan 2015 - 0:15

@Flemming:

Du skal vide, at jeg har på ingen måde tiltænkt dig, at det går forum dårligt mht. indlæg mm.

Det denne tråd er tiltænkt er hvad vi kan gøre for det bliver attraktivt, at være her & skrive/læse her.
Det er på ingen måde min stil, at "skyde" eller give nogen skylden for her er lidt "dødt".

Så venner, vi skal noget indput til, at give førstehjælp scratch til en "patient" som "skranter" lidt for tiden hjerte

Ps. Er lige kommet hjem & finder vores "til salg skilt" (vores hus) sparket i stykker, det er bare træls.

Nå men god nat alle vi "ses" måske i morgen, Lars.
LX2
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 730
Geografisk sted : Skælskør

Vis brugerens profil http://www.lx2.dk

Indlæg by Hund on Søn 25 jan 2015 - 0:17

Bare rolig Lars. Jeg tog det heller ikke som sådan +)
Hund
Admin

Indlæg by sten68 on Søn 25 jan 2015 - 18:12

Jeg prøver med nye indlæg at få folk i tale, men må nok sige der ikke er megen respons på de indlæg.........

måske fordi folk ikke kan hjælpe eller der ikke er den store interesse,

syntes det sidste ville være træls og tror nu heller ikke det er derfor Smile

sten68
Damper
Damper

Antal indlæg : 152
Geografisk sted : Viborg

Vis brugerens profil

Indlæg by Jomfru Fersken on Søn 25 jan 2015 - 20:56

Ja, jeg er så en af dem der er minus-aktiv , og har været det i længere tid...
Jeg læser det meste herinde, men kan ofte ikke svare på de spørgsmål der stilles. Kører på min iStick med Evod Glass og fatter hat af alt andet Embarassed Laughing

Jomfru Fersken
Jegskriversygtmangeindlæg-damper

Female Antal indlæg : 2233
Geografisk sted : Esbjerg Ø

Vis brugerens profil

Indlæg by Bufas on Ons 28 jan 2015 - 10:10

Nej, nej dette forum må da ikke lukke  Sad   Shocked
Jeg er her (så godt som) hver dag. Den seneste tid har spørgsmålene været af en sådan "teknisk" art, at jeg ikke kan hjælpe. Fatter, som Fersken, hat af hvad der bliver snakket om  Embarassed . Læser da også i gamle tråde og får mig et hyggeligt fnis eller en god griner.
Der er så mange sjove, hyggelige, oplysende tråde her, at det ville være en synd og skam at det skulle forsvinde.
Jeg er ikke i diverse fb-grupper. Følger kun DADAFO og dette forum. Så jeg vil meget gerne være med til at "holde liv" i det.
Bufas
Mega-damper
Mega-damper

Female Antal indlæg : 605
Geografisk sted : Faxe

Vis brugerens profil

Indlæg by sten68 on Ons 28 jan 2015 - 10:35

det er vel heller ikke et spørgsmål om forum lukker.......

men mere om hvor meget det bliver brugt og om der er liv/aktivitet, ja der er meget godt at finde også for nye brugere hvis de søger efter noget specielt Very Happy
sten68
Damper
Damper

Vis brugerens profil

Indlæg by krl65dk on Ons 28 jan 2015 - 23:38

Er glad for dette forum. Altid et hjælpsom medlem herinde. Så sent som igår havde man et spørgsmål og det blev besvaret promte i en god tone.

Hilsen en glad damper.
krl65dk
Godt på vej
Godt på vej

Male Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fredericia

Vis brugerens profil http://www.be-strong.dk

Indlæg by MYGGEN on Fre 20 feb 2015 - 21:08

NEEEEEEEJ forum må ikk lukke, har godt nok ikk været særligt aktiv herinde i længe, men har haft travlt med de små, og producere en ny (som stadig er i 'ovnen'), men kom er da stadig ind og kigger en gang i mellem, og se om der er noget spændende, er ikk og kommer aldrig på fjæsbog, så det her er min eneste mulighed for at tale med ligesindede om udstyr, fruen hader at høre om det... ;-)
MYGGEN

Male Antal indlæg : 2128

Vis brugerens profil

Indlæg by sten68 on Fre 20 feb 2015 - 23:11

Så har du da haft travlt med så mange andre hobbys.) og det skal der også være plads til, alt her i livet drejer sig ikke kun om e cigaretter.

Fejlen er nok bare der ikke kommer så mange nye dampere på forums for at få gode råd, mange e cigaret forhandler er efterhånden blev så god til at hjælpe deres kunder at der måske ikke behøves nogen forums.

Mange af os som stadigvæk hænger på her, er bare af gammel vane og ikke fordi der sker noget nyt, du kan selv se hvor lidt der bliver skrevet(desværre)

sten68
Damper
Damper

Vis brugerens profil

Indlæg by MYGGEN on Fre 20 feb 2015 - 23:23

#sten68.

Ja der har/er rigeligt at se til, med en på 2 1/2 og en på 1 1/2, og en på 8 hver anden weekend og i ferier, og den ny kommer med garanti os til at ta meget tid.

Ja heldigvis er de fleste forhandlere blevet ret gode til at sætte sig ind i det de sælger, og ka råde uden kun at tænke på penge. Og flere og flere kender nogen der har dampet længere end dem selv som ka råde dem.

Det har du nok ret i, selvom man godt ka savne alt det sjov vi havde, og den opbakning der var, hvis en var ved at få tilbagefald, og de venskabeligt drillerier. Wink
MYGGEN

Vis brugerens profil

Indlæg by Bufas on Lør 21 feb 2015 - 9:51

Hej Myggen.
Rart at høre fra dig igen vinkevinke
Bufas
Mega-damper
Mega-damper

Vis brugerens profil

Indlæg by MYGGEN on Lør 21 feb 2015 - 11:38

Hej Bufas.
Os helt rart at være tilbage, og rart at se der stadig er nogle der gider dette hyggelige sted, og alle ikk bare forsvundet over på fjæs bog Wink
MYGGEN

Vis brugerens profil

Indlæg by Bufas on Lør 21 feb 2015 - 14:02

Jeg er lidt på fb, men skal altid lige herind for at "kigge", og ind imellem er da nogle indlæg. Det har bare været spørgsmål af så teknisk art, at jeg ikke har kunnet hjælpe. Er jo stadig "dampidiot" Very Happy
Bufas
Mega-damper
Mega-damper

Vis brugerens profil

Indlæg by MYGGEN on Lør 21 feb 2015 - 15:19

Er heller ikk helt så meget inde i alt det tekniske, men traver da ofte igennem de verse videoer på youtube, for at se om der sku være kommet noget nyt spændende udstyr, som jeg ska ha 'plaget' om at få, ku stadig godt bruge et Mod, savner at ha strømtil hele dagen på det samme udstyr, men det kommer nok hvis jeg sku være heldig og finde noget billigt nok til at der ka blive råd.
Det med selv og vikle coils, det er jeg slet ikk inde i, og er ikk sikker på jeg kommer det, har ikk roen til det, og heller ikk motorikken længere. Wink
MYGGEN

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen