Latest topics
» Købes: Bubbers Bounty aroma
Tors 5 apr 2018 - 12:17 by NilsT

» Ny damper her og vil gerne blande selv.
Søn 11 mar 2018 - 15:59 by janius

» Skal niko-salg tillades ? Ind og stem
Lør 24 feb 2018 - 0:35 by Lis Andersen

» Bestilling af Kanger Toptank Mini
Tirs 20 feb 2018 - 12:26 by morteng85

» Nye coils V2.0
Lør 10 feb 2018 - 22:23 by Shtennek

» Jubel hos Dansk E-damperforening Dadafo over udtal
Ons 7 feb 2018 - 17:05 by LX2

» Måske et laaaaaagt skud?
Søn 21 jan 2018 - 14:23 by Bufas

» Crafted: The Custard vs Creme de la Crafted
Man 25 dec 2017 - 19:59 by BDK

» Nye coils!
Man 18 dec 2017 - 21:42 by Shtennek

» Væske med minimal lugt
Man 11 dec 2017 - 17:59 by glad

» Første mekaniske mod
Søn 10 dec 2017 - 19:15 by Shtennek

» Mod for vildt til nybegynder?
Man 4 dec 2017 - 22:56 by Shtennek

» damperovergang?
Tirs 28 nov 2017 - 22:46 by Hundekiks

» Basement Brew - Hvor køber i henne?
Man 13 nov 2017 - 16:44 by jens e

» blande niktion i færdigblandet e-væske som er købt
Fre 10 nov 2017 - 0:11 by Hundekiks

» blande nikotin i færdig blandet e væske?
Tors 9 nov 2017 - 16:12 by Andersasd

»  Element ejuice
Tirs 31 okt 2017 - 13:38 by storm

» ≈Bedste sted af købe VG / PG
Lør 28 okt 2017 - 18:20 by cloudie--

» Sørme om i ikke har fået et nyt medlem
Ons 25 okt 2017 - 15:52 by storm

» Cubis pro.
Søn 8 okt 2017 - 16:33 by BDK

Poll

Er du medlem af DADAFO ?

56% 56% [ 32 ]
28% 28% [ 16 ]
9% 9% [ 5 ]
7% 7% [ 4 ]

Totale stemmer : 57

april 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Calendar Calendar

Overvejer at lukke forum

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Skal dette forum nedlægges ?

0% 0% 
[ 0 ]
92% 92% 
[ 35 ]
8% 8% 
[ 3 ]

Totale stemmer : 38

Overvejer at lukke forum

Indlæg by Hund on Søn 2 mar 2014 - 17:22

First topic message reminder :

Jeg har den seneste tid gået med overvejelser om at lukke dette forum.
Det hænger selvfølgelig sammen med den manglende aktivitet herinde. Vi har flere gange haft døde perioder og det er meget almindeligt for alle fora - men nu er denne periode bare ved at have varet for længe  Very Happy 
Jeg oplever også at jeg ikke selv gider bruge tid på at forsøge at holde hjulene igang --- for det er altid de samme 5-10 stykker som den "hænger på".......
Vi er næsten 1500 medlemmer, men det er stadig kun MAX 15 der skriver af og til.....Og her er ca et par tusinde besøg hver dag.
Jeg kunne også lave nogle konkurrencer osv -- men det er prøvet før og de seneste konkurrencer har også kun haft deltagelse af enkelte...Så derfor har mine mange seneste konkurrencer kørt på DanskDamps Facebook--side i stedet for.

Så måske så lukker jeg forum´et....Bare så i er advaret ;-)

Sidst rettet af Hund Søn 2 mar 2014 - 22:42, rettet 1 gang
Hund
Admin

Male Antal indlæg : 5433
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil http://www.danskdamp.dk

Tilbage til toppen Go down

Re: Overvejer at lukke forum

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 13:12

Nogen vil måske huske mig fra sidste år, havde samme profilnavn

Jeg har oprettet mig igen til lejligheden for at komme med et indspark i denne debat, nedlægger nok min profil igen når debatten er udtømt.

Det jeg vil komme med skal self kun læses som min personlige mening, jeg kan ikke udtale mig for andre.
Skal bestemt heller ikke læses som at jeg er bitter på nogen måde, men nok en smule skuffet over forummet.

Vil prøve at gører en lang historie kort.
Grunden til at jeg nedlagde min profil (og jeg var trods alt en af det mest aktive) var af flere årsager, ikke en enkeltstående sag.
I princippet var det nok Uffes steeptråd i sin tid der gjorde udfaldet, der lærte jeg en del om folk og fæ herinde
Det "sammenhold" som der blev pralet med da jeg startede ud herinde har vist sig at værer en fis i en hornlygte som jeg ser det.
Alene det faktum at meget aktive brugere fra den ene dag til den anden bare kan forsvinde uden at folk gider bemærke det siger mig en hel del om det sammenhold

Jeg mener motto for forum i sin tid var "højt til loftet og plads til alle"
Som jeg har set forummet over en længere periode er der højere til loftet og bedre plads til nogen end der er til andre.
Jeg vil ikke hænge nogen ud ved navn, men hvad jeg gennem tiden har set visse personer slippe afsted med at skrive upåtalt af admin hvor andre (ikke mig selv specielt) har fået hug med det samme har gjort at jeg hen af vejen har mistet enhver respekt for Flemming som Admin.
Du er uden tvivl en sød og flink fyr privat Flemming, men som admin dur du ikke som jeg ser det.
Jeg vil værer så ubehagelig at sige at du nok ligger lidt som du har redt.

Men når alt det er sagt mener jeg da også at du bør lade forummet kører videre.
Der er trods alt folk der har lagt et stort arbejde i at opbygge en vidensbase, ikke helt fair overfor dem bare at smide det ud

Er der nogen punkter jeg skal uddybe gør jeg gerne det, bliver som sagt så længe denne tråd kører.
På forhånd vil jeg sige at "røde streger" vil jeg kun opfatte som latterlige og en årsagerne til
at jeg også nedlagde min profil, den slags bør man ikke kunne give anonymt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 13:40

Hej Jensa, dejligt at høre fra dig igen  vinkevinke 

Jeg er langt hen ad vejen enig med dig.
Havde der været mere styr på tonen herinde, var det aldrig gået så galt  Sad 

Jeg har dog ikke meldt mig ud endnu, men kigger ind engang imellem og håber på bedre tider.

Jeg var MEGET glad for dette forum tidligere. Det VAR det bedste.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 13:54

gittet skrev:Hej Jensa, dejligt at høre fra dig igen  vinkevinke 

Jeg er langt hen ad vejen enig med dig.
Havde der været mere styr på tonen herinde, var det aldrig gået så galt  Sad 

Jeg har dog ikke meldt mig ud endnu, men kigger ind engang imellem og håber på bedre tider.

Jeg var MEGET glad for dette forum tidligere. Det VAR det bedste.

Hej til dig også Gitte  vinkevinke 

Jeg tror du kommer til at kigge i vejviseren efter "de gode gamle dage"
Men det kan jo værer at forummet pludselig tager en ny og bedre drejning.

Om det nogensinde har været det bedste ved jeg ikke, kommer jo an på hvad man bedømmer det ud fra
Jeg var selv glad for den gode tone der var da jeg startede herinde, en rigtig god selvdiciplin med det.
Til gengæld synes jeg ikke at det "faglige niveau" generelt er specielt højt når man bliver lidt mere erfaren,
der har snik/snak nok fyldt for meget forholdsvist.
Så er det Mods/RBA på lidt højere niveau er dette ikke stedet synes jeg, der er for langt mellem snapsene.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 14:12

Når man synes man er blevet meget dygtig, så er man jo til stor hjælp for andre ik´? Vi startede jo alle samme sted.

Jeg er ikke enig med dig ang. niveauet. Der var MEGET snak og vejledning om kanthel, rsst, vat og mesh osv. ikke at glemme aroma trådene.
Jeg synes det var meget alsidigt.
Og sidst, men bestemt ikke mindst HUMOREN, hvor man ikke grinede af hinanden, men med hinanden.
Ak ja, de gode gamle dage, suk  Smile 

Gæst
Gæst

Indlæg by Dallas on Tirs 4 mar 2014 - 14:28

Ja og angående mesh og opsætning samt lave sine egne coil, der kan man da bare spørge, men det ser jeg ikke man gør, det er jo bedre at sidde og bande hjemme end måske spørge andre om hjælp og det har jeg da tit set.
Men jeg har ikke ret tit set der bliver hakket på nogen herinde, vi plejer da at have en måske lidt sjov måde at være på men hjælper da hvor vi kan, selv om der kan komme lidt store diskussioner om et emne, men tonen herinde er da normal pæn.
Jeg er også på eryger og der kan man da tale om kliker, har været med 1 1/2 år derinde og bliver tromlet ned af de garvede gamle medlemmer der holder sammen og ikke taler med andre, så for mig er dette forum et af de bedre forummer.  Very Happy
Dallas
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 744
Geografisk sted : Vestsjælland

Vis brugerens profil http://www.faurbo.dk

Indlæg by Uffemand on Tirs 4 mar 2014 - 15:34

Hej Jensa og rigtig dejligt at høre fra dig igen  cheers 
Og Du kan tro om nogen så er jeg rigtig glad for du giver til kende at Dampyr gik alt for langt i hans offentlige nedrakning af min person og det steep jeg havde gang i. At så tiden viste at han jo langt fra havde ret i hans Hallal slagtning for åben skærm og derfor siden meldte sig ud dog med en enkelt eller 2 afstikker tilbage enten som ham selv eller ved hjælp af ståmand var jo en kedelig sag.
Om Flemming skulle have grebet ind ?? Tiden viste jo Flemming gjorde det rigtige, Der ville have kommet alt for meget turbolens hvis han havde gået ind og irettesat Dampyr for urent trav tror jeg, og som i alle gode eventyr kom sandhed jo for en dag.
Ang fagligt leje så er det vel der hvor man sætter det, vi har da rigtig mange herinde der ved rigtig meget og i modsætning til andre Fora så har vi da til en vis grad undgået Konger og Guroer Altså dem DER KUN VED OG VE DEN SOM HAR EN ANDEN MÅDE ELLER MENING og drister sig til at svare på noget uden guro´s Blessing.
humor og det gode gamle kan jo kun komme/være hvis man selv gør en indsats og ikke bare lurpasser og venter på Godot.
Men igen Jensa tak for støtten og velkommen tilbage
Får næsten lyst til at sende dig en gratis Aroma prøve
Uffemand
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 1094
Geografisk sted : 8382 Hinnerup

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Tirs 4 mar 2014 - 15:53

Tja man kan mene meget....Men havde jeg grebet ind tidligere ville folk blive fornærmet over dét..Ser man tingene an og regner med at voksne mennesker selv kan se hvornår de skal holde igen, så er den også gal ;-)
Og når dem som roder rundt med hinanden samtidig sidder og skriver flere private beskeder til admin om at nu skal man gøre ditten dutten og datten, så er det ikke nemt ---- for uanset hvad man gør så er der nogen som føler sig trådt over tæerne....
eneste måde at man kan forhindre at folk blir sure på hinanden er så at man med det samme man ser den mindste optræk til noget - så skal man låse tråden -- og så er den også gal jo.
Nææh....Opfører man sig pænt overfor hinanden så opstår der ingen ballade.......Og fordi man er admin, så betyder det altså ikke at man sidder og nærlæser hvereneste tråd og følger med i ALT - så derfor er der altså ting man ikke ser.....
Og iøvrigt så fatter jeg slet ikke at man er blevet så oprørt over en tråd som er gået over gevind..2-3 stykker meldte sig ud fordi de åbenbart ikke mente de fik opbakning af admin ---- til det kan jeg kun sige at jeg ikke har valgt side og vælger man så at smutte så er det sgu op til en selv.
Hund
Admin

Male Antal indlæg : 5433
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil http://www.danskdamp.dk

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 16:19

gittet skrev:Når man synes man er blevet meget dygtig, så er man jo til stor hjælp for andre ik´? Vi startede jo alle samme sted.

Jeg er ikke enig med dig ang. niveauet. Der var MEGET snak og vejledning om kanthel, rsst, vat og mesh osv. ikke at glemme aroma trådene.
Jeg synes det var meget alsidigt.
Og sidst, men bestemt ikke mindst HUMOREN, hvor man ikke grinede af hinanden, men med hinanden.
Ak ja, de gode gamle dage, suk  Smile 

Nu skulle det ikke læses negativt Gitte, synes da også at jeg hjalp hvor jeg kunne.
Men er det det nye af toppen af poppen er rigtigt nørderi er dette ikke det optimale sted.
Der var heller ikke for meget snik/snak efter min smag, deltog jo selv i det.
Men jeg meldte mig nok også mere ind med det som foremål og kan forstå hvis andre vælger det fra af den grund.
Det var mere for at pointerer at jeg ikke synes man sådan kan udråbe dette som det bedste forum,
kommer helt an på hvad det er man søger.

Ingen grund til dig for at græde snot over hvad der var engang, sådan nogle fora er en flygtlelig størrelse,
man skal ikke tage det for mere end det er  Wink 

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 16:30

Bare rolig jensa, jeg græder ikke over det, men ærgrede mig lige da alle spydigherne blomstrede, men især over dem der meldte sig ud eller bare holder sig i baggrunden, som jeg selv gør.
For mig var det mest dem holdt god gang i forummet.

Har fundet andre græsgange, som man jo gør.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 16:30

Uffemand skrev:Hej Jensa og rigtig dejligt at høre fra dig igen  cheers 
Og Du kan tro om nogen så er jeg rigtig glad for du giver til kende at Dampyr gik alt for langt i hans offentlige nedrakning af min person og det steep jeg havde gang i. 

Hvem der gjorde rigtigt eller forkert i den tråd står for din regning og ikke min, har og vil jeg ikke udtalt mig om.
Jeg kan heldigvis i den sammenhæng pudse min glorie da jeg trak mig fra tråden da jeg så hvor det bar hen.
Jeg mener helt klart at flemming burde have stoppet den fest, den er som jeg ser det en medvirkende årsag til
at det er gået som det er gået med forummet.

Da jeg rent principielt ikke damper andres hjemmebryg vil jeg takke pænt nej til dit generøse tilbud om en smagsprøve.
Er forøvrigt igang med at steepe selv, det går faktisk ganske godt, blev da bedømt til at værer på højde med
HOL af min kollega som ellers kun dampe HOL, så hvor svært kan det værer  Wink 

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 16:40

Jeg mener helt klart at flemming burde have stoppet den fest, den er som jeg ser det en medvirkende årsag til
at det er gået som det er gået med forummet.

Fuldstændig enig  +) 

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 16:44

Hund skrev:
Spoiler:
Tja man kan mene meget....Men havde jeg grebet ind tidligere ville folk blive fornærmet over dét..Ser man tingene an og regner med at voksne mennesker selv kan se hvornår de skal holde igen, så er den også gal ;-)
Og når dem som roder rundt med hinanden samtidig sidder og skriver flere private beskeder til admin om at nu skal man gøre ditten dutten og datten, så er det ikke nemt ---- for uanset hvad man gør så er der nogen som føler sig trådt over tæerne....
eneste måde at man kan forhindre at folk blir sure på hinanden er så at man med det samme man ser den mindste optræk til noget - så skal man låse tråden -- og så er den også gal jo.
Nææh....Opfører man sig pænt overfor hinanden så opstår der ingen ballade.......Og fordi man er admin, så betyder det altså ikke at man sidder og nærlæser hvereneste tråd og følger med i ALT - så derfor er der altså ting man ikke ser.....
Og iøvrigt så fatter jeg slet ikke at man er blevet så oprørt over en tråd som er gået over gevind..2-3 stykker meldte sig ud fordi de åbenbart ikke mente de fik opbakning af admin ---- til det kan jeg kun sige at jeg ikke har valgt side og vælger man så at smutte så er det sgu op til en selv.

Du kan jo tage det til dig eller lade værer flemming, mig det samme, ikke mit forum der er ved at dø ud
Synes nu at du ofte kunne værer hurtig nok på aftrækkeren når der var optræk til lidt knurren.
Min personlige mening mht den tråd er at du ved at forholde dig passiv faktisk valgte side.
Men lad det nu ligge, som sagt ikke den tråd der var den direkte årsag til at jeg smuttede,
nok nærmere den berømte dråbe der fik bægeret til at flyde over for mig.
Hvorfor flere andre har droppet forum ved jeg ikke, det kan jeg kun gisne om.

Men vil da sige at en bemærkning fra dig af om at "vælger man at smutte er det op til en selv"
og en bemærkning fra en anden i en anden tråd om at det da ikke betød noget at der smuttede en
for der kom jo to nye medlemmer dagligt.
Det tyder ikke for mig på den helt store omsorg for sine medlemmer/medskribenter i mine øjne,
men i bund og grund en ligeglæde med dem.

Gæst
Gæst

Indlæg by snutte on Tirs 4 mar 2014 - 16:56

Jeg vil helt bestemt være ked af det hvis dette forum lukker. Det er her jeg har hentet min erfaring. Jeg er godt nok ikke den der skriver så meget, men kommer dog med bidrag ind imellem. Og hjælper hvor jeg kan.
Jeg er herinde næsten hver dag.

snutte
Damper
Damper

Female Antal indlæg : 90
Geografisk sted : 5330 Munkebo

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 17:05

snutte skrev:Jeg vil helt bestemt være ked af det hvis dette forum lukker. Det er her jeg har hentet min erfaring. Jeg er godt nok ikke den der skriver så meget, men kommer dog med bidrag ind imellem. Og hjælper hvor jeg kan.
Jeg er herinde næsten hver dag.

Det ville da også værer tåbeligt i mine øjne.
Der er vist ikke det store arbejde med at lade det kører og der kommer vel også nogle reklamekroner ind.
Når jeg ser hvor lidt tid Bjarke bruger på sit Ecig bør det kunne klares ret let  Wink 
Han tæppebomper bare sit eget forum når der har været lidt for stille et par dage, og har folk noget at
brokke sig over sender de ham vel en mail, det er sådan ca det jeg har set ham bruge af tid på den sag  Wink 

Dog synes jeg at flemmings aktive deltagelse var et meget stort plus for dette forum, men bør ikke værer et krav.
At jeg så mener at nogen ting burde gribes anderledes an er en anden snak, han kan jo ikke gører alle tilfredse.

Gæst
Gæst

Indlæg by Uffemand on Tirs 4 mar 2014 - 17:10

Jensa det er jo fint nok en admin kan stoppe en tråd,
Men Hvor skal han stoppe den ?
I mit tilfælde ville usandheder og misinfo jo have stået til troende hvis den var stoppet efter dampyrs indlæg og var det efter mit indlæg var aben jo så over ved dampyr ? så det er jo ikke bare lige sådan.

Om det sender et signal hvor admin står rent politisk ? Det ved jeg ikke lige rigtig om det gør, men det ville det da gøre hvis den blev lukket lige midt i.
Man må jo også ligesom kunne stå ved hvad man skriver og så tage den ros eller negativitet der evt kommer.

Men godt du laver steep og nej det er ikke så svært, faktisk var det jo det tråd skulle vise smil det er jo ikke raket videnskab men det blev det jo fremstillet som og kun for de særligt oplyste. Very Happy 
Uffemand
Blown away damper.
Blown away damper.

Vis brugerens profil

Indlæg by dybvad on Tirs 4 mar 2014 - 18:05

Hvad er et højt "faglige niveau".
Hvad er "Toppen af Poppen".
Hvad er "Mods/RBA på lidt højere niveau".

Det må jo være den enkelte bruger på forum, der selv skal vurdere hvad han/hun har behov for.
Andre brugere kan jo ikke træffe det valg på den enkeltes vegne.

Brugere der måtte ønske et eller flere af ovennævnte begreber, som ikke kan afhjælpes her på forum, søger sikkert andre steder.

DampForum har helt sikkert sin berettigelse, i den form som det er nu, af årsager som bl.a. "Dallas" og "Cubana" nævner.

"Selv en Vamo er velkommen"  +) 

dybvad
Jegskriversygtmangeindlæg-damper

Male Antal indlæg : 2022
Geografisk sted : Dybvad, Vendsyssel

Vis brugerens profil

Indlæg by jesperleonardo on Tirs 4 mar 2014 - 18:09

Uffemand skrev:Jensa det er jo fint nok en admin kan stoppe en tråd,
I mit tilfælde ville usandheder og misinfo jo have stået til troende hvis den var  stoppet efter dampyrs indlæg og var det efter mit indlæg var aben jo så over ved dampyr ? så det er jo ikke bare lige sådan.

Om det sender et signal hvor admin står rent politisk ? Det ved jeg ikke lige rigtig om det gør, men det ville det da gøre hvis den blev lukket lige midt i.
Man må jo også ligesom kunne stå ved hvad man skriver og så tage den ros eller negativitet der evt kommer.

Men godt du laver steep og nej det er ikke så svært, faktisk var det jo det tråd skulle vise smil det er jo  ikke raket videnskab men det blev det jo fremstillet som og kun for de særligt oplyste. Very Happy 

Hvis det endelig skal være Uffe, synes jeg nu du selv var ret god til at lange ud i den tråd. Den blev så bortcensureret, hvilket ærgre mig, da der var mange gode oplysninger i den. Nogle sikkert forkerte, andre rigtige. Jeg mindes, at Dampyren først blev spids, da du hentydede til at han og jeg var skoledrenge udi blanderiet, eller noget i den stil. Nu er tråden væk, så det finder vi vel aldrig ud af.
Jeg skriver ikke længere om (mine) tobakker herinde - og da slet ikke med navns nævnelse. Dels forhandler jeg dem jo, så det ville være mod forums regler, dels slår jeg mine reklamefolder andre steder.
jesperleonardo
Damper
Damper

Male Antal indlæg : 192
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil

Indlæg by larscf on Tirs 4 mar 2014 - 18:18

Jeg fik også lært at lave steep pga tråden, så tak for det Uffe.
Som jeg husket det var der nogen der begyndte at skrive om "sjov tobak" i steep og der skulle admin måske have stoppet tråden, men jeg husker måske forkert!
Jeg mangler den opskrift!
Dejligt at have dig tilbage Jensa, savner dig gode humor!
larscf
Godt på vej
Godt på vej

Male Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Vojens

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 18:19

Jeg kan næsten ikke holde ud at læse, hvordan du vasker dine hænder Uffe, og prøver at give Dampyr skylden for det hele.

Jeg har oplevet flere gange, hvor utrolig umodent du svarer, hvis nogen ikke synes om dine bryggerier. Meget ubehageligt.

Ja, Leonardo, desværre er den tråd blevet slettet, ligesom en spydig pm Uffe sendte mig, som jeg heller ikke kan finde mere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 18:23

Uffemand skrev:Jensa det er jo fint nok en admin kan stoppe en tråd,

Nu orker jeg ikke tærske langhalm på din steeptråd, så meget interrerserer den mig ikke.
Men lige i det tilfælde burde der værer opforordret til besindighed inden det udviklede sig,
jeg mener ikke den burde værer blevet låst ligefrem.

Nej steep gik faktisk lettere end jeg havde forventet, men som med alt andet bliver man
nok dygtigere med tiden, men self findes der dem der er eksperter fra dag 1 af  Wink 

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 18:28

dybvad skrev:Hvad er et højt "faglige niveau".
Hvad er "Toppen af Poppen".
Hvad er "Mods/RBA på lidt højere niveau".

Det må jo være den enkelte bruger på forum, der selv skal vurdere hvad han/hun har behov for.
Andre brugere kan jo ikke træffe det valg på den enkeltes vegne.

Brugere der måtte ønske et eller flere af ovennævnte begreber, som ikke kan afhjælpes her på forum, søger sikkert andre steder.

DampForum har helt sikkert sin berettigelse, i den form som det er nu, af årsager som bl.a. "Dallas" og "Cubana" nævner.

"Selv en Vamo er velkommen"   +) 

Jamen lille Dybvad, jeg skriver jo også at jeg da mener at dette forum bør fortsætte.
At jeg så ikke pt synes jeg vil deltage i festen er jo min hovedpine, i overlever nok uden mig Wink 

Toppen af poppen er det nok mere eryger man skal komme på hvis man er til det,
nogen af de udenlandske er nok også et godt bud, ellers er google som altid ens ven  Wink 

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 18:32

larscf skrev:Jeg fik også lært at lave steep pga tråden, så tak for det Uffe.
Som jeg husket det var der nogen der begyndte at skrive om "sjov tobak" i steep og der skulle admin måske have stoppet tråden, men jeg husker måske forkert!
Jeg mangler den opskrift!
Dejligt at have dig tilbage Jensa, savner dig gode humor!

Tak for de venlige ord Lars, men jeg regner ikke med at blive hængende, men lad os nu se  Wink 
Jeg påtalte også det med fjolletobak i den tråd, det fik jeg ikke ligefrem ros for af vedkommende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 18:34

gittet skrev:Jeg kan næsten ikke holde ud at læse, hvordan du vasker dine hænder Uffe, og prøver at give Dampyr skylden for det hele.

Jeg har oplevet flere gange, hvor utrolig umodent du svarer, hvis nogen ikke synes om dine bryggerier. Meget ubehageligt.

Ja, Leonardo, desværre er den tråd blevet slettet, ligesom en spydig pm Uffe sendte mig, som jeg heller ikke kan finde mere.

+) 

Gæst
Gæst

Indlæg by Uffemand on Tirs 4 mar 2014 - 18:39

Nu må i sgu stoppe altså da vinci og dig gitte.
Du gødede jo selv da du vupti satte tråd op om djævlebryg altså i negativ kontekst og du vidste da ikke lige hvor du havde det link fra ?? Selv om vi jo da godt vidste det var sendt selvsamme dag fra Azorerne, Der var du jo bare en simpel stik i rend pige, så inden jeg vasker hænder syndes jeg du skal tage dem op fra olietønnen først.

Ved ikke hver det var der IKKE brød sig om brygget, hvis du hentyder til Per så har han aldrig smagt det. og hvis ikke Leo har fået det af en så har han heller ikke. Og det er fra de kanter jeg har hørt det blev en nicotin supper uden smag
Heldig for dig du ikke kan finde pm fra mig men det kan jeg og jeg kan finde mail fra dampyr og jeg kan finde indlæg fra dig.

Jesper om jeg hentydede til i var skoledrenge ? det har jeg aldrig gjort, jeg startede jo faktisk tråd som en hyldest til dampyr  og jeg lagde alt frem trin for trin. men så begyndte der at knække for dampyr, og han var ikke tilfreds med det kunne gøres anderledes end han havde bestemt. han blandede endda sin kemi ven ind i det og de sad begge 2 og rystede på hovedet og jeg var da langt ude, Nu ved vi jo i dag at om man trækker i 40 dage og 40 nætter eller om man gør som jeg nu gør så er smag den samme med den undtagelse at det med de 40 dage og de 40 nætter bliver tyndere og knap så kraftigt

Men i mener jo at et forum som dette er en platform for at dele erfaring men når man så gør skal man fremstilles som et fjols der ikke har fattet en meter, ? Så er vi i Guro afdeling.

Det kan jo ikke kun være så hyggeligt hvis der er restriktioner på hvem der må være hyggeonkler og hvem der skal bestemme hvad hyggen skal være
Uffemand
Blown away damper.
Blown away damper.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 4 mar 2014 - 18:47

Det er SLET IKKE et spørgsmål om ekspertise, har du ikke fattet det Uffe. Det er din spydige og selvretfærdige tone, hvor det ikke mere handler om varen men går hen og bliver personligt.
DET ER TOTALT UHØRT.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen