Ny Kayfun Lite + fra PM smager konstant brændt
Ny Kayfun Lite + fra PM smager konstant brændt
Hey alle
Min nyindkøbte KFL+ vil simpelthen ikke samarbejde
Jeg har prøvet over flere omgange nu at lave en typisk microcoil (som jeg altid gør, og på samme måde), men lige meget hvad jeg gør, så får jeg hurtigt brændt vattet af. Jeg har sideløbende en 3.1 ES klon fra FT, som er lavet på samme facon, og som damper som et lokomotiv og helt uden issues. Jeg købte netop den ægte, fordi jeg var så glad for klonen. Lige nu er det klonen der får mest opmærksomhed...
Jeg har både forsøgt med rens flere gange. Jeg har endda været ude og anskaffe et ultrasonisk badkar til den. Heller ikke det hjalp.
Det virker ærligt talt som om væsken bare ikke kommer ordentlig op til vægerne, selvom de er lavet løst og ikke blokere for kanalerne. Selv den KFL+ klon jeg købte til min lillebror har opført sig fantastisk.
Nogen der ved hvad jeg gør forkert?
Min nyindkøbte KFL+ vil simpelthen ikke samarbejde

Jeg har prøvet over flere omgange nu at lave en typisk microcoil (som jeg altid gør, og på samme måde), men lige meget hvad jeg gør, så får jeg hurtigt brændt vattet af. Jeg har sideløbende en 3.1 ES klon fra FT, som er lavet på samme facon, og som damper som et lokomotiv og helt uden issues. Jeg købte netop den ægte, fordi jeg var så glad for klonen. Lige nu er det klonen der får mest opmærksomhed...
Jeg har både forsøgt med rens flere gange. Jeg har endda været ude og anskaffe et ultrasonisk badkar til den. Heller ikke det hjalp.
Det virker ærligt talt som om væsken bare ikke kommer ordentlig op til vægerne, selvom de er lavet løst og ikke blokere for kanalerne. Selv den KFL+ klon jeg købte til min lillebror har opført sig fantastisk.
Nogen der ved hvad jeg gør forkert?
eilsoe- Cigalike
- Antal indlæg : 15
Re: Ny Kayfun Lite + fra PM smager konstant brændt
hmm, det lyder jo som om at du gør det rigtige, og hvis de andre, som sættes op på samme måde, virker som de skal, så lyder det godt nok underligt.

Hjuldamper- Total oppe med dampen
-
Antal indlæg : 3108
Geografisk sted : Brøndby
De er alle sat op på præcis samme måde.
Jeg kan få væske op i kammeret hvis jeg blokerer lufthullet og hiver lidt i den, men det burde vel for pokker ikke være nødvendigt med en atomizer til 600 kr.
Gad vide om det er kanalerne der ikke er boret nok ud... selvom jeg har svært ved at tro det.
Jeg kan få væske op i kammeret hvis jeg blokerer lufthullet og hiver lidt i den, men det burde vel for pokker ikke være nødvendigt med en atomizer til 600 kr.
Gad vide om det er kanalerne der ikke er boret nok ud... selvom jeg har svært ved at tro det.
eilsoe- Cigalike
Det problem havde jeg også på et tidspunkt, men det løste sig efter at have re-coilet den. Jeg tror den havde været for tæt pakket nede ved kanalerne
Hjuldamper- Total oppe med dampen
-
Antal indlæg : 3108
Geografisk sted : Brøndby
Hej.
Kan det være at du "stopper" kanalerne i basen med dit vat?
Kan det være at du "stopper" kanalerne i basen med dit vat?
Gæst- Gæst
Nej, jeg er altid forsigtig med kanalerne
Jeg plejer at efterjustere før toppen af skorstenen kommer på, og der er altid frit udsyn ned til kanalerne.
Jeg har dog fået den til at spille sådan da. Jeg stoppede luftjusteringshullet med komprimeret vat istedet for den uduelige skrue. Som i øvrigt fik apparatet til at hyle og hvisle.
Nu er suget en anelse strammere, men det lader til at virke nu.

Jeg har dog fået den til at spille sådan da. Jeg stoppede luftjusteringshullet med komprimeret vat istedet for den uduelige skrue. Som i øvrigt fik apparatet til at hyle og hvisle.
Nu er suget en anelse strammere, men det lader til at virke nu.
eilsoe- Cigalike