Latest topics
» Bestilling af Kanger Toptank Mini
Tirs 20 feb 2018 - 12:26 by morteng85

» Ny damper her og vil gerne blande selv.
Tirs 20 feb 2018 - 1:33 by Banditten

» Nye coils V2.0
Lør 10 feb 2018 - 22:23 by Shtennek

» Jubel hos Dansk E-damperforening Dadafo over udtal
Ons 7 feb 2018 - 17:05 by LX2

» Måske et laaaaaagt skud?
Søn 21 jan 2018 - 14:23 by Bufas

» Crafted: The Custard vs Creme de la Crafted
Man 25 dec 2017 - 19:59 by BDK

» Nye coils!
Man 18 dec 2017 - 21:42 by Shtennek

» Væske med minimal lugt
Man 11 dec 2017 - 17:59 by glad

» Første mekaniske mod
Søn 10 dec 2017 - 19:15 by Shtennek

» Mod for vildt til nybegynder?
Man 4 dec 2017 - 22:56 by Shtennek

» damperovergang?
Tirs 28 nov 2017 - 22:46 by Hundekiks

» Basement Brew - Hvor køber i henne?
Man 13 nov 2017 - 16:44 by jens e

» blande niktion i færdigblandet e-væske som er købt
Fre 10 nov 2017 - 0:11 by Hundekiks

» blande nikotin i færdig blandet e væske?
Tors 9 nov 2017 - 16:12 by Andersasd

»  Element ejuice
Tirs 31 okt 2017 - 13:38 by storm

» ≈Bedste sted af købe VG / PG
Lør 28 okt 2017 - 18:20 by cloudie--

» Sørme om i ikke har fået et nyt medlem
Ons 25 okt 2017 - 15:52 by storm

» Cubis pro.
Søn 8 okt 2017 - 16:33 by BDK

» Aspire - PockeX Kit - til nybegynder?
Man 2 okt 2017 - 3:34 by BDK

» Batterier i vaskemaskinen
Tirs 12 sep 2017 - 0:14 by BDK

Poll

Er du medlem af DADAFO ?

57% 57% [ 32 ]
29% 29% [ 16 ]
9% 9% [ 5 ]
5% 5% [ 3 ]

Totale stemmer : 56

februar 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

Calendar Calendar

Protank mini / V2 / V2.2

:: E-cig :: Hjælp mig

Go down

Protank mini / V2 / V2.2

Indlæg by Kenn on Tirs 26 nov 2013 - 10:29

Jeg bruger selv en Protank mini og er rigtig glad for den. God damp og et fornuftigt afpasset sug ift. den alm. Protank.

Jeg skal have en ekstra og bliver fristet af Protank Mini 2. v2, men ser at nogle har haft problemer med den almindelige Protank 2 er blevet utæt. Er det bare mere sikkert at købe versionen der ikke kan skilles, eller kan jeg trygt kaste mig ud i at købe 2. v2?

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Male Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Stevns

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Protank mini / V2 / V2.2

Indlæg by Hund on Tirs 26 nov 2013 - 10:33

Har ikke selv oplevet utæthed ved v2......Men der findes jo også folk hvor intet virker og alt bare er "dårligt produkt" Very Happy 
Men som sagt, så har jeg ikke selv oplevet nogen utæthed ved en pro2 - men det udelukker jo naturligvis ikke at det ikke kan forekomme ;-)
Hund
Admin

Male Antal indlæg : 5433
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil http://www.danskdamp.dk

Indlæg by LaChris on Tirs 26 nov 2013 - 14:48

Jeg bruger mini protank 2 v2 og den kan absolut anbefales. Har endnu ikke oplevet at den bliver utæt og den er nem at skille ad og rense.

Den har dog sine små finurligheder. Den skruer f.eks. selv coilen løs en gang imellem, men det opdager man først når der skal fyldes væske på, så det er ikke noget der giver hverken utæthed eller påvirker dampningen. Det er heller ikke med alle coils, den gør det.
Og så skal man helst ikke tabe den på gulvet - det har kostet mig en knækket topcap og en cykeltur i regnen efter en ny.

Det siger måske også en del, at det var mere overskueligt at trække i regntøjet end at undvære den. Smile
LaChris
Cigalike
Cigalike

Female Antal indlæg : 12
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil

Indlæg by Kenn on Ons 27 nov 2013 - 16:26

Nå, det gav ligsom sig selv hvilken jeg sku ha her i første omgang. En af mine kollegaer er røget med på dampervognen, og han ville gerne have en magen til min Protank, og han kører næsten lige forbi en fysisk forretning ca 10-12 km herfra, jeg tog med og de havde kun den gamle Protank. Så i første omgang blev det en ekstra af den gamle type.

Jeg har hørt godt om butikken fra en anden kollega som køber dampe i pågældende butik, så det ku jo ikke være helt galt. Vi havde tidligt fri, så vi var der ca 10 minutter før åbningstid. Jeg ved ikke om det er indehaver eller en ekspedient, men ihvertfald kom han først og åbnede 5 min efter officiel åbningstid, og glemte nøglerne til forretningen i sin bil og måtte tilbage efter dem. Han beklagede forsinkelsen og sagde at trafikken var helt tosset inde fra byen. Jeg købte en enkelt Protank mini, og min kollega købte to. Da vi kom ud i bilen ville min kollega gerne se hvordan man skulle bære sig ad med denne type, så vi åbner den ene og ser at den er revnet. Kontrollerer de to andre som er ok, går ind i butikken "Nå fortrød du?", jeg forklarede og fik en anden.

Her for lidt siden åbner jeg så den jeg selv har købt, og bemærker at det ser lidt underligt ud som pakningerne er sat. Endvidere er brænderen lidt mindre end på den jeg har i forvejen, og der er ikke påtrykt Kangertech Mini Protank som på den gamle. Derfor syntes jeg det stinker langt væk af at vi er blevet solgt en kopivare som godt nok ligger i en indpakning der til forveksling ligner den jeg købte sidst.
Hvad mener i? Og hvad bør jeg gøre

På hjemmesiden skriver de at tilbud på hjemmesiden ikke nødvendigvis er i butikkerne, vi gav 11,- mere pr stk, men skidt pyt. Det var trods alt rart at kunne få dem med straks. Jeg havde ellers udset mig varer for ca. 250,- på deres hjemmeside, men ku ved selvsyn konstatere at de var ca 100,- dyrere for det samme i forretningen, så blev jeg nærig og undlod at købe dem. Det er jeg egentlig glad for nu såfremt jeg har ret i min antagelse om at det andet er en kopivare, men solgt til alm. pris. Det ønsker jeg ikke at støtte.

Så lige nu er jeg altså lidt grumpy Mad

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Ons 27 nov 2013 - 16:31

ProTanke findes i rigtig mange "varianter". Jeg vil tro at mindst 50 producenter laver dem......Og hvis ikke han har sagt at det er en protank fra KangerTech, så er det jo ikke sikkert at det er det ;-)
Er den fra Kanger, så står der "KangerTech" på æsken den leveres i.
Hund
Admin

Indlæg by Kenn on Ons 27 nov 2013 - 16:52

Hund skrev:ProTanke findes i rigtig mange "varianter". Jeg vil tro at mindst 50 producenter laver dem......Og hvis ikke han har sagt at det er en protank fra KangerTech, så er det jo ikke sikkert at det er det ;-)
Er den fra Kanger, så står der "KangerTech" på æsken den leveres i.
Der står KangerTech TM på æsken den blev leveret i. Jeg har desværre ikke gemt æsken fra den sidste, men som jeg husker det er det nøjagtig samme æske. Jeg mener dog at huske at der var en indlægsseddel i den gamle, det er der ikke her. Jeg har endvidere lige afprøvet om brænderen fra min gamle Protank samt Protank mini passer i, det gør de ikke. Jeg er derfor MEGET overbevist om at jeg/vi er blevet tørret.

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Ons 27 nov 2013 - 17:22

Wow ja det kunne da godt lyde sådan så Neutral 
Jeg har godt nok set mange ProTanke, men aldrig en æske hvor der står KangerTech på hvis ikke det er en KangerTech.....Og ja - jeg har heller aldrig oplevet at der ikke var en indlægsseddel i en original æske.
Og endnu en ting...Hvis ikke en Kanger coil passer i den......Hmmm ja så er det sgu helt sikkert et eller andet uoriginalt, som bruger Kangers navn..
På de nye sendinger jeg har derfra er der endvidere en lille seddel med hvor man kan tjekke originaliteten ved hjælp af en kode.
Hund
Admin

Indlæg by Kenn on Ons 27 nov 2013 - 17:34

Så meget for at ville handle lokalt.. Kan se at den minder meget om den X9 som Dampexperten har. De skriver dog at det er en kopi og prisen er derefter. Jeg vil næsten æde min hat på at de passer brænder sammen Smile 

Men syntes det er frækt at skrive KangerTech på sin hjemmeside og sælge i org indpakning. Jeg vil aflægge dem et besøg på fredag og konfrontere sælger med det jeg har fundet ud af. Og så får de øvrigt ikke handel fra mig eller anbefalinger. Tværtimod, og det er sgu at skyde sig selv i foden at lave sådanne numre.

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Ons 27 nov 2013 - 17:51

Måske ved sælger slet ikke at den er uoriginal. Kan være at han har fået den via en mellemhandler, som har sagt at det er originale varer Neutral 
Hund
Admin

Indlæg by martinVB on Ons 27 nov 2013 - 18:37

Kenn skrev:Så meget for at ville handle lokalt.. Kan se at den minder meget om den X9 som Dampexperten har. De skriver dog at det er en kopi og prisen er derefter. Jeg vil næsten æde min hat på at de passer brænder sammen Smile 

Men syntes det er frækt at skrive KangerTech på sin hjemmeside og sælge i org indpakning. Jeg vil aflægge dem et besøg på fredag og konfrontere sælger med det jeg har fundet ud af. Og så får de øvrigt ikke handel fra mig eller anbefalinger. Tværtimod, og det er sgu at skyde sig selv i foden at lave sådanne numre.
Hej Kenn
hvis den er uoriginal og solgt i original indpakning, så skal du da have dine penge retur, og dette burde heller ikke være et problem, hvis forhandleren da er seriøs, men det virker underligt at nogen tør lave sådan et nummer, så man vel helst tro det er en fejl, og forhandleren er blevet villedt.
og ja korrekt de viste x9 tanke hos dampexperten er uoriginale, og bruger en coil der er lidt tyndere, det er kun Kangers gamle Evod coils der passer i, men de sælges ikke mere, så X9 coils passer til kanger men ikke omvendt.
men skriv lige hvad det ender ud med..

martinVB
Damper
Damper

Male Antal indlæg : 162
Geografisk sted : 7100

Vis brugerens profil http://www.dampexperten.dk

Indlæg by Kenn on Ons 27 nov 2013 - 18:59

Hund skrev:Måske ved sælger slet ikke at den er uoriginal. Kan være at han har fået den via en mellemhandler, som har sagt at det er originale varer Neutral 
Det er muligt, jeg har heller ikke villet hænge dem ud endnu med navns nævnelse før jeg har fået forelagt forhandleren sagen Smile men den klarer jeg på fredag.

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by Kenn on Ons 27 nov 2013 - 19:02

martinVB skrev:
Hej Kenn
hvis den er uoriginal og solgt i original indpakning, så skal du da have dine penge retur, og dette burde heller ikke være et problem, hvis forhandleren da er seriøs, men det virker underligt at nogen tør lave sådan et nummer, så man vel helst tro det er en fejl, og forhandleren er blevet villedt.
og ja korrekt de viste x9 tanke hos dampexperten er uoriginale, og bruger en coil der er lidt tyndere, det er kun Kangers gamle Evod coils der passer i, men de sælges ikke mere, så X9 coils passer til kanger men ikke omvendt.
men skriv lige hvad det ender ud med..
Helt enig. Og tak for Info ang coils. Jeg skal nok skrive når jeg har talt med sælger Smile 

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by LaChris on Ons 27 nov 2013 - 19:10

Det lyder som om du er blevet tørret - bevidst eller ubevidst fra sælger. Tilbage med den Smile

... det er muligvis også bare en dårlig mini-protank-dag i dag. Min opfører sig i hvert fald meget ubehøvlet.
LaChris
Cigalike
Cigalike

Vis brugerens profil

Indlæg by Kenn on Ons 27 nov 2013 - 19:48

LaChris skrev:
... det er muligvis også bare en dårlig mini-protank-dag i dag. Min opfører sig i hvert fald meget ubehøvlet.  
Så må den en tur i skammekrogen Very Happy 

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by LaChris on Ons 27 nov 2013 - 20:04

Kenn skrev:
LaChris skrev:
Så må den en tur i skammekrogen Very Happy 
Det er nok mig selv, der skal i skammekrogen. Det kan åbenbart lade sig gøre, at en forkølelse kan snige sig ind på en, på en helt anden måde når man damper, end da man røg. Hvem havde dog troet det...

Anyway, så kom der da lidt godt ud af det. Hvis du beslutter dig for en mini protank 2,2 og bliver træt af den lidt mørkere farve på basen, så kan den smides i varmt vand og eddike og vupti, så er den krom som resten af tanken. Wow. Smile
LaChris
Cigalike
Cigalike

Vis brugerens profil

Indlæg by Kenn on Lør 30 nov 2013 - 22:26

Så er der sket lidt i pågældende sag. Jeg var hos forhandleren idag og reklamere over kopivarerne. Jeg ved ærlig og redeligt ikke om han var klar over det eller ej. Men tilbød mig Evod som erstatning... Jeg sagde at det var jeg ikke interesseret i, der var jo en grund til at jeg havde spurgt efter Protank Mini. Så kom han i tanke om at der jo lå Protank mini 2v.2 på disken ca 5 cm. fra hans hånd. Dem fik jeg istedet. Jeg gjorde ham opmærksom på at der har været væske i to af dem jeg afleverede, han mente at jeg bare ku gi ham en halvtredser, så var det ok. Jeg fortalte at det ikke var mit problem at han solgte kopivarer, så det ku han glemme.

Så fremover er det nethandel.. Smile 

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by martinVB on Lør 30 nov 2013 - 22:40

Hej Kenn.
godt du endelig fik hvad du har betalt for, og fik afsluttet sagen, og uden at sige for meget, så er det godt nok en anderledes kundeservice, men godt at du siger fra m-m-m-m-m
om nethandel så løser alle problemer, næppe. man skal se sig for desværre..

martinVB
Damper
Damper

Male Antal indlæg : 162
Geografisk sted : 7100

Vis brugerens profil http://www.dampexperten.dk

Indlæg by Kenn on Søn 1 dec 2013 - 20:34

martinVB skrev:Hej Kenn.
godt du endelig fik hvad du har betalt for, og fik afsluttet sagen, og uden at sige for meget, så er det godt nok en anderledes kundeservice, men godt at du siger fra m-m-m-m-m
om nethandel så løser alle problemer, næppe. man skal se sig for desværre..
Kan godt være at nethandel ikke løser alle problemer. Konstaterer blot at det er hvad jeg må ty til fremover, idet jeg ikke kender til andre fysiske forretninger i omegnen, der sælger det jeg efterspørger Smile 

Kenn
Godt på vej
Godt på vej

Vis brugerens profil

Indlæg by Maroan on Man 2 dec 2013 - 23:58

Jeg har begge ProTank Mini, og begge fungerer upåklageligt... Grunden til at jeg købt V2 er at jeg ville kunne rense min tank godt og grundigt, og det følte jeg ikke at jeg kunne med V1´eren.
Maroan
Godt på vej
Godt på vej

Male Antal indlæg : 72
Geografisk sted : Vejle

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen