Latest topics
» Købes: Bubbers Bounty aroma
Tors 5 apr 2018 - 12:17 by NilsT

» Ny damper her og vil gerne blande selv.
Søn 11 mar 2018 - 15:59 by janius

» Skal niko-salg tillades ? Ind og stem
Lør 24 feb 2018 - 0:35 by Lis Andersen

» Bestilling af Kanger Toptank Mini
Tirs 20 feb 2018 - 12:26 by morteng85

» Nye coils V2.0
Lør 10 feb 2018 - 22:23 by Shtennek

» Jubel hos Dansk E-damperforening Dadafo over udtal
Ons 7 feb 2018 - 17:05 by LX2

» Måske et laaaaaagt skud?
Søn 21 jan 2018 - 14:23 by Bufas

» Crafted: The Custard vs Creme de la Crafted
Man 25 dec 2017 - 19:59 by BDK

» Nye coils!
Man 18 dec 2017 - 21:42 by Shtennek

» Væske med minimal lugt
Man 11 dec 2017 - 17:59 by glad

» Første mekaniske mod
Søn 10 dec 2017 - 19:15 by Shtennek

» Mod for vildt til nybegynder?
Man 4 dec 2017 - 22:56 by Shtennek

» damperovergang?
Tirs 28 nov 2017 - 22:46 by Hundekiks

» Basement Brew - Hvor køber i henne?
Man 13 nov 2017 - 16:44 by jens e

» blande niktion i færdigblandet e-væske som er købt
Fre 10 nov 2017 - 0:11 by Hundekiks

» blande nikotin i færdig blandet e væske?
Tors 9 nov 2017 - 16:12 by Andersasd

»  Element ejuice
Tirs 31 okt 2017 - 13:38 by storm

» ≈Bedste sted af købe VG / PG
Lør 28 okt 2017 - 18:20 by cloudie--

» Sørme om i ikke har fået et nyt medlem
Ons 25 okt 2017 - 15:52 by storm

» Cubis pro.
Søn 8 okt 2017 - 16:33 by BDK

Poll

Er du medlem af DADAFO ?

56% 56% [ 32 ]
28% 28% [ 16 ]
9% 9% [ 5 ]
7% 7% [ 4 ]

Totale stemmer : 57

maj 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendar Calendar

Nyeste Kanger pro tank 2 drypper..

:: E-cig :: Hjælp mig

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Nyeste Kanger pro tank 2 drypper..

Indlæg by Gæst on Tirs 10 sep 2013 - 22:09

First topic message reminder :

Hey peeps.
Jeg har nu dampet på den nye model Kanger pro tank 2 og var vildt glad for den da jeg prøver de nye tanke ud og den her har helt klart været den bedste efter min smag men lige pludselig efter en uges til spilder den mere olie end en tunet Toyota Landcruiser jeg havde da jeg var yngre scratch  og det værste er at den er så skide simpel! der er meget få dele og de ser ud som de skal, de ser ikke en gang brugte ud ug jeg har brugt timer på at finde ud af hva fanden det er der går galt imgoinginsane 

Er der nogen der har samme tank og måske har haft samme problem???

Er ved at være godt og grundig træt af at få 1 ml Juice i kæften hver gang samlet den igen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Nyeste Kanger pro tank 2 drypper..

Indlæg by Hund on Ons 11 sep 2013 - 20:31

CB-Puffer skrev:Og de er nok ikk de eneste!
Næh men sådan er det jo med alle clearomizers......Der er sikkert også 500.000 som ikke oplever problemet Laughing 
Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at skifte o-ringen i bunden....Det er jo det eneste sted den kan blive utæt --- ja og så self i basen, hvor coilen skrues fast.
Og sørg for at bruge originale Kanger Coils hvis du vil være sikker på at de passer 100%...Der findes en masse andre som sagtens kan skrues i, men mange af dem er bare ikke lige så gode.
Hund
Admin

Male Antal indlæg : 5433
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil http://www.danskdamp.dk

Indlæg by Dallas on Ons 11 sep 2013 - 20:43

Jeg har også en som jeg da vil tage i brug for at finde ud af om det er en generel fejl eller den er tæt, det ville jo være rart at vide.
Dallas
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 744
Geografisk sted : Vestsjælland

Vis brugerens profil http://www.faurbo.dk

Indlæg by Gæst on Ons 11 sep 2013 - 20:50

Hund skrev:
CB-Puffer skrev:Og de er nok ikk de eneste!
Næh men sådan er det jo med alle clearomizers......Der er sikkert også 500.000 som ikke oplever problemet Laughing 
Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at skifte o-ringen i bunden....Det er jo det eneste sted den kan blive utæt --- ja og så self i basen, hvor coilen skrues fast.
Og sørg for at bruge originale Kanger Coils hvis du vil være sikker på at de passer 100%...Der findes en masse andre som sagtens kan skrues i, men mange af dem er bare ikke lige så gode.
Du er sgu da hverken til at hugge eller stikke i så kommer der bare en anden så forklaring Wink
Men altså det er da lidt tankevækkene at så mange i den tråd her har opgivet og de er nok ikk de eneste mon ikk den har været oppe at vende i et af de andre forums!? det kunne da tænkes. Nå men what ever nu damper den igen Smile så hvis den holder mere end en aften eller to vil jeg da gerne høre dig om du ligger inde med nogle coils?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 11 sep 2013 - 20:57

Dallas skrev:Jeg har også en som jeg da vil tage i brug for at finde ud af om det er en generel fejl eller den er tæt, det ville jo være rart at vide.
Det ville helt klart være spændende Smile men som sagt fungede den osse fint den første uges tid og så begyndte det ellers bare at lække uden at det gav nogen mening, ku dampe en time og så væltede det ud af så kunne man skrue bunden ud gi den en dry burn og så fungede den en time eller to så startede det hele forfrav:imgoinginsane: 

Gæst
Gæst

Indlæg by Hund on Ons 11 sep 2013 - 21:04

Nøh jeg kommer da ikke med anden forklaring..Jeg siger jo bare at den kun kan være utæt 2 steder...Og hvis den har virket 1 uge, så er problemet jo med en af "sliddelene" og det kan jo så kun være o-ringen eller coilen....eller hvis man får den skruet skævt sammen.

Og ja, der oprettes jo tråde om alle slags tanke - både hvor de lovprises og også hvor det modsatte sker. Men det er jo klart mere sjældent at der oprettes en tråd om en tank, hvis den bare fungerer som den skal --- det er jo mere nærliggende at man opretter en tråd hvis man har problemer med en tank ;-)

Hvis det var en fejl der var på alle, så ville jeg jo også opleve problemet - og alle de kunder som kommer i butikken og køber dem, ville jo nok også have nævnt det - men jeg har intet hørt.

Og som jeg spurgte om tidligere...Er det de medfølgende coils du bruger ?
Hund
Admin

Indlæg by Gæst on Ons 11 sep 2013 - 21:26

Hund skrev:Nøh jeg kommer da ikke med anden forklaring..Jeg siger jo bare at den kun kan være utæt 2 steder...Og hvis den har virket 1 uge, så er problemet jo med en af "sliddelene" og det kan jo så kun være o-ringen eller coilen....eller hvis man får den skruet skævt sammen.

Og ja, der oprettes jo tråde om alle slags tanke - både hvor de lovprises og også hvor det modsatte sker. Men det er jo klart mere sjældent at der oprettes en tråd om en tank, hvis den bare fungerer som den skal --- det er jo mere nærliggende at man opretter en tråd hvis man har problemer med en tank ;-)

Hvis det var en fejl der var på alle, så ville jeg jo også opleve problemet - og alle de kunder som kommer i butikken og køber dem, ville jo nok også have nævnt det - men jeg har intet hørt.

Og som jeg spurgte om tidligere...Er det de medfølgende coils du bruger ?
Hehe for dulen da, hvis delene allerede er slidt op efter en uge så er det sgu da osse noget skrammel og ang om den er skruet skævt sammen så vil jeg mene at jeg godt ka skrue en simpel tank sammen når jeg er vant til at skrue på high teck motore til racerbiler så mine hænder er ikke helt skruet forkert sammen men det er nok bare mig der har været uheldig. Men kan sagtens se når du skriver at du ingen klager har haft er der jo nok noget om at kangeren er ok syns bare det er lidt pudsigt at det ser ud til dem der har problemer er rimelig pro hvis man kigger på deres billeder og lytter til deres erfaring! Nå nok om det Smile ja det er de coils der fulgte med

Gæst
Gæst

Indlæg by Hund on Ons 11 sep 2013 - 21:31

Jeg siger jo heller ikk at du er en klyt til det Very Happy 
Jeg læste forresten et sted at der var en som havde opdaget, at hvis man skruede den for hårdt sammen, så kunne man tvære o-ringen, så den kom til at sidde forkert. Dette kan også give utæthed...
Og jeg prøver bare - sammen med dig - at finde frem til hvad der kan være galt med den - for kan sagtens forstå at det er nedern.
Hund
Admin

Indlæg by Gæst on Ons 11 sep 2013 - 21:49

Hund skrev:Jeg siger jo heller ikk at du er en klyt til det Very Happy 
Jeg læste forresten et sted at der var en som havde opdaget, at hvis man skruede den for hårdt sammen, så kunne man tvære o-ringen, så den kom til at sidde forkert. Dette kan også give utæthed...
Og jeg prøver bare - sammen med dig - at finde frem til hvad der kan være galt med den - for kan sagtens forstå at det er nedern.
Ja helt enig man blir sgu bare frustreret når det ingen mening gir og jeg giver sgu ikke op før jeg har fundet løsningen, blir osse fuldstændig tosset hvis jeg har sat nye parts på min bil og de ikke funger når der ska test køres og der ses der altså jævnligt fabrikitionsfejl.
Nå men nok om det nu damper den Very Happy  Jeg damper provari mini og atomizeren på displayet siger 2,6 så når jeg ikke kører på mere end 4,5 for at sikre mig at det ikke er voltens skyld den futter af. hvad mener du jeg kan tillade mig at køre i volt så det ikke er det der er skyld i det? For 4,5 er lige lovlig lidt vil jeg mene og vil lige understrege at jeg ikke er i nærheden af at være pro som mange herinde er geek  men samle og skrue det kan jeg Wink

Gæst
Gæst

Indlæg by Hund on Ons 11 sep 2013 - 22:00

Ja der findes ikke noget værre end når nye dele bare ikke spiller Very Happy 
Mht volt, så aner jeg ikke hvad jeg selv kører på...Jeg bruger altid variabel watt - det er meget federe, da man så ikke skal tænke på hvilken ohm brænderen har osv....Man stiller den på den watt man synes gir det man vil ha - og så er den ligeglad om man så senere skifter over til en coil med en anden ohm - den blir stående på samme watt....
4,5 volt er nu ganske fint - faktisk så er man ofte længere nede....4,5 er ikke for meget til en 2,6 ohm hvert fald....
Du kan evt læse lidt om ohms-lov ---- så kan man regne sig frem til hvad volt-ohm gir i watt og hvad watt-ohm gir i Volt....Hmmm lidt forvirrende Very Happy 
Hund
Admin

Indlæg by MYGGEN on Ons 11 sep 2013 - 22:02

Har oplevet med min pro tank 1, at hvis jeg er kommet til at stille på den, så den står under det der anbefales fra Kanger, så pisser den væske ud på batteriet.
MYGGEN
Jegskriversygtmangeindlæg-damper

Male Antal indlæg : 2128

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Ons 11 sep 2013 - 22:06

MYGGEN skrev:Har oplevet med min pro tank 1, at hvis jeg er kommet til at stille på den, så den står under det der anbefales fra Kanger, så pisser den væske ud på batteriet.
Ja den er go nok....hvis der ikke er knald nok på batteriet, så kan der sagtens skabes et "overskud" af væske nede i coilen, som gerne vil ud Very Happy 
Hund
Admin

Indlæg by Dallas on Ons 11 sep 2013 - 22:09

Ja vi må jo lære lidt af hinanden for det virker ikke altid som man gerne vil have det til og det med for lav volt kan sagtens gøre at der flyder for meget væske ind til coilen og ned gennem røret.
Dallas
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 744
Geografisk sted : Vestsjælland

Vis brugerens profil http://www.faurbo.dk

Indlæg by Havner_damperen on Ons 11 sep 2013 - 22:20

Jeg er mega forundret over at på grimmgreens protank 2 er der en "ekstra" gummiring på selve glasset og at han siger at der er en top og bund af glasset...

Anyways har skrevet til kangertech ang. dette og håber på svar. - For jeg har prøvet alt......og intet virker! - Har sågar prøvet at skifte bundskruen (den som coilen sidder i)
Havner_damperen
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 823
Geografisk sted : Christianshavn

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 11 sep 2013 - 22:52

Havner_damperen skrev:Jeg er mega forundret over at på grimmgreens protank 2 er der en "ekstra" gummiring på selve glasset og at han siger at der er en top og bund af glasset...

Anyways har skrevet til kangertech ang. dette og håber på svar. - For jeg har prøvet alt......og intet virker! - Har sågar prøvet at skifte bundskruen (den som coilen sidder i)
Det samme her M8 Smile vildt frustrerende scratch 
Nå nu er tråden vist osse tæsket godt og grundigt igennem så jeg lukker og slukker...

Sov godt til alle de herlige dampere der tager godt imod en ny kommer og vil jeg lige understrege æren at jeg er røgfri i 2 måneder skyldes HelleDN queen 

Gæst
Gæst

Indlæg by NilsT on Tors 12 sep 2013 - 0:34

Samme her - Både på 1 og 2. Det er som om at den nederste hvide o-ring på coilen er skurken imho ..!
NilsT
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 895
Geografisk sted : Rødding v. Skive

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 13 okt 2013 - 18:32

Hej.

Jeg købte også den nye protank 2, og var vildt glad for den, ingen dryppen eller slupren... lige indtil jeg ville rense den.
Efter den havde været skilt ad, var den super utæt, det var niveauet under at det løb ud af den, tømte den, skilte den ad igen, for at se om O-ringe / pakninger var "skæve", men ingenting at se, samlede den igen, og ville stramme tank og top... knæk der døde min protank 2.
Havde godt hørt at den havde en tendens til utæthed, og med ovenstående, har jeg ikke længere lyst til en protank.
Fed feature at man kunne skifte driptip og rense den... men ikke på bekostning af ovenstående.

Hvis I finder en løsning, så vil jeg måske overveje en ny.

Martin

Gæst
Gæst

Indlæg by vestkysten on Tors 17 okt 2013 - 17:28

Hund hvor mange W kører du på med Protanken? Jeg synes de små nuttede coil skal et pænt stykke over 10W men måske det bare er mig?
vestkysten
Blown away damper.
Blown away damper.

Male Antal indlæg : 714
Geografisk sted : Lemvig

Vis brugerens profil http://www.vestvejr.dk/vejret/Current_Monitor.htm

Indlæg by Hund on Tors 17 okt 2013 - 19:49

vestkysten skrev:Hund hvor mange W kører du på med Protanken? Jeg synes de små nuttede coil skal et pænt stykke over 10W men måske det bare er mig?
Omkring de 8...Aldrig mere end 9
Hund
Admin

Indlæg by vestkysten on Tors 17 okt 2013 - 23:05

Hund skrev:
vestkysten skrev:Hund hvor mange W kører du på med Protanken? Jeg synes de små nuttede coil skal et pænt stykke over 10W men måske det bare er mig?
Omkring de 8...Aldrig mere end 9
Hold da op, jeg kører 11 -12 W efter 1 dages brug på ca 9-10W
vestkysten
Blown away damper.
Blown away damper.

Indlæg by Hund on Tors 17 okt 2013 - 23:06

Jeg skifter oz helst coilen efter 3-4 dage..Ikke fordi de ikke holder længere, men fordi jeg bedst kan li når de er nye og knalder lystigt Very Happy 
Hund
Admin

Indlæg by vestkysten on Fre 18 okt 2013 - 13:04

Jeg kan få dem til at holde en uges tid ved 11-12W
vestkysten
Blown away damper.
Blown away damper.

Indlæg by Uldahl93 on Tirs 29 okt 2013 - 16:13

Underligt :s min opfører sig 100% normalt, men da jeg skilte den ad og rensede den gjorde den det lige hurtigt, men det var O-ringen under glasset der sad underligt. Men held og lykke med det!!!

Uldahl93
Damper
Damper

Antal indlæg : 99

Vis brugerens profil

Indlæg by aaberg04 on Tirs 19 nov 2013 - 5:57

Har læst den her tråd med interesse, da jeg også har en protank2 som jeg har brugt flittigt gennem en måneds tid. Nu er den så også begyndt at lække væske i luftrøret, med det resultat at den både slubrer og give væske i munden Crying or Very sad . Flere skriver at man skal skifte o-ringene - Er der nogen der har prøvet og er det noget der afhjælper problemet. Hvor køber man forøvrigt sådanne.
aaberg04
Cigalike
Cigalike

Male Antal indlæg : 19
Geografisk sted : Hovedgård, Østjylland

Vis brugerens profil

Indlæg by Erai on Tirs 3 dec 2013 - 20:11

Jeg har også problemer og tanken er helt ny Sad
Erai
Damper
Damper

Female Antal indlæg : 95
Geografisk sted : Amager, København

Vis brugerens profil

Indlæg by Hund on Tirs 3 dec 2013 - 20:20

Der er flere ting som kan være skyld i det.
For lav Volt.
Væsken.
Næsten tom tank.

Som jeg også skrev i en anden tråd herinde i dag, så oplevde "konen" i sidste uge at hendes EVOD blev ved med at slubre, sprutte og spytte (find selv på mere).
Uanset hvor mange gange hun skiftede coilen så hjalp det ikke.
Til sidst var der kun væsken tilbage at give skylden....Og da hun så prøvede en anden væske, så virkede coilsne perfekt igen.
Hund
Admin

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen