Latest topics
» Valg til EU
Today at 12:06 am by krl65dk

» Anmeldelse af Green Smoke E-cigaret / starter kit
Yesterday at 7:50 pm by Jomfru Fersken

» Hvor længe tog det dig ?
Yesterday at 7:48 pm by Jomfru Fersken

» Ultrarenser el. Dry burn
Yesterday at 6:30 pm by HelleDN

» Gevind smørelse?
Yesterday at 3:07 pm by Piben

» Kanger pro mini
Yesterday at 12:18 pm by jan pedersen

» FYSISK HJÆLP OMKRING KØGE / SOLRØD SØGES
Yesterday at 10:15 am by sten68

» Tart and sour hvor ?
Yesterday at 9:37 am by gyrupgaard

» Hjemme bland
Tors apr 17, 2014 9:49 pm by Uffemand

» Nogle der kan hjælpe?
Tors apr 17, 2014 7:56 pm by Hund

» Ekstrabladet går i selvsving
Ons apr 16, 2014 6:13 pm by Piben

» Påsketilbud på Tobaks steep Færdigvæske
Tirs apr 15, 2014 7:43 pm by Uffemand

» Forum-donationer
Tirs apr 15, 2014 4:43 pm by Hund

» Konkurrence Mulle2k Ecig Reviews Facebook
Tirs apr 15, 2014 3:19 pm by Mulle2k

» Godt så !!!
Tirs apr 15, 2014 2:35 pm by Hjuldamper

» Forårs oprydning
Tirs apr 15, 2014 2:23 pm by Hjuldamper

» 100mg væske.
Man apr 14, 2014 7:48 pm by LX2

» Out of stock
Man apr 14, 2014 10:53 am by Bilo2009

» Kayfun lite plus & Sentinal Klon Sælges
Man apr 14, 2014 10:08 am by Kejser_D

» Din mening om cartomizere, og lidt hjælp:)
Man apr 14, 2014 9:41 am by fess18

Poll

Hvor hurtigt kom du ned på 0 smøger efter du startede med e-ciggen ?

71% 71% [ 20 ]
4% 4% [ 1 ]
14% 14% [ 4 ]
0% 0% [ 0 ]
0% 0% [ 0 ]
11% 11% [ 3 ]
0% 0% [ 0 ]
0% 0% [ 0 ]

Totale stemmer : 28

april 2014
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Calendar Calendar

www.esmog.dk endnu en fra The Team Trade 5 5 2

www.esmog.dk endnu en fra The Team Trade

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

www.esmog.dk endnu en fra The Team Trade

Indlæg by Prinsesse Gert on Lør jan 26, 2013 12:53 am

First topic message reminder :

Ja jeg bestilte d. 21/01-13 et nyt startsæt (Billigere end at købe delene enkeltvis Razz ), et eGo-t CE4 1100 mAh sæt i mat gummi belagt lyserød (Har haft rigtig svært ved at finde det lyserøde matte batteri i DK)
Det er dette sæt der omtales eGo-t CE4 1100 mAh

Derudover bestilte jeg to gange CE4 v3 cartomizers, som er disse CE4 v3

Billederne af varene viser henholdsvis lyserødt batteri uden skrift eller logo (Udover at der står eGo-t i bunden) og to cartomizers uden synlig væge.

Det er desværre bare ikke hvad jeg har fået, så der er sendt mail til dem angående dette og håber på hurtigst muligt at få refunderet mine penge.

Det der med at modtage varer der ikke er som afbildet magter jeg bare ikke, det kan virkelig irritere mig sådan noget. Specielt da jeg er en person der ikke gider alt muligt grimt skrift på mine el smøger, de skal helst være uden skrift eller som maksimum kun med model navn.

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

Prinsesse Gert
Damper
Damper

Female Antal indlæg: 96
Geografisk sted: Odense

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: www.esmog.dk endnu en fra The Team Trade

Indlæg by Pops on Lør jan 26, 2013 2:32 pm

Prinsesse Gert skrev:
Pops skrev:
Lige der er netop samme problem. På billedet ser der ikke ud til at være noget trykt, men når man modtager det er det sværtet ind i deres firmanavn på alle delene, selv på CE4´erne Sad

Også fra den side? Shocked

Hold da op hvor træls, utroligt at man ikke kan få grej uden det er plastret til med logoer Sad

Er vidst heldig at have fundet den anden side!

Det var det i alt fald den ene gang jeg har købt det sæt ved dem.

Tippe skrev:Krav om original emballage

Fortrydelsesretten er altid betinget af, at man kan levere varen tilbage i væsentlig samme stand og mængde.
Krav om original emballage og lignende kan kun kræves, hvis denne udgør en naturlig del af produktet, eller i øvrigt har en ikke uvæsentlig værdi for sælgeren.

hvilket er naturligt at ingen gider købe noget som andre har brudt forseglingen af , så derfor vil det for sælger være det samme som ubrugeligt, hvilket der gøres opmærksom på også. så må man læse det der skrives Smile fra forhandlerens side af også og være en fornuftig kunde.

hvorfor bryde en forsegling hvis man ikke ved om man vil have den og produktet i øvrigt intet fejler?

At de skriver det på deres side gør det jo ikke lovligt. Købeloven siger noget andet. Du er jo nødt til at bryde embalagen for at afprøve produktet. Hvis det så ikke lever op til forventningerne eller sælgers beskrivelse kan det returneres. Der er ikke så meget at diskutere da det er skrevet i købeloven sort på hvidt.

Pops
Mega-damper
Mega-damper

Male Antal indlæg: 433
Geografisk sted: Nordjylland

Vis brugerens profil

Indlæg by Tippe on Lør jan 26, 2013 2:38 pm

Pops skrev:

Tippe skrev:

hvilket er naturligt at ingen gider købe noget som andre har brudt forseglingen af , så derfor vil det for sælger være det samme som ubrugeligt, hvilket der gøres opmærksom på også. så må man læse det der skrives Smile fra forhandlerens side af også og være en fornuftig kunde.

hvorfor bryde en forsegling hvis man ikke ved om man vil have den og produktet i øvrigt intet fejler?

At de skriver det på deres side gør det jo ikke lovligt. Købeloven siger noget andet. Du er jo nødt til at bryde embalagen for at afprøve produktet. Hvis det så ikke lever op til forventningerne eller sælgers beskrivelse kan det returneres. Der er ikke så meget at diskutere da det er skrevet i købeloven sort på hvidt.

Krav om original emballage

Fortrydelsesretten er altid betinget af, at man kan levere varen tilbage i væsentlig samme stand og mængde.
Krav om original emballage og lignende kan kun kræves, hvis denne udgør en naturlig del af produktet, eller i øvrigt har en ikke uvæsentlig værdi for sælgeren
.

det er direkte fra købeloven
[You must be registered and logged in to see this link.]

det er klart at hvis der er fejl eller hvis det er noget andet end man har bestilt , eller der er fejl på varen, så kan man returnere det uden problemer.

MEN er varen fejlfri, og man bryder en forsegling , og man har fået det man bestilte, ja så hænger man på den Smile..Rimeligt vil jeg sige.

Tippe
Blown away damper.
Blown away damper.

Female Antal indlæg: 1324
Geografisk sted: Nørrebro- kbh

Vis brugerens profil

Indlæg by Pops on Lør jan 26, 2013 5:09 pm

Det ser der så ud til at være forskellige vurderinger på.

Forbrug.dk skrev:
Sælgers krav om ubrudte forseglinger
Sælger må gerne kræve, at forseglinger er ubrudte, når det gælder lyd- og billedoptagelser, fx dvd’er, cd’er og edb-programmer. Her gælder det også, at et sådan krav kun er gyldigt, hvis du er blevet klart oplyst om det, fx i en mail eller et brev.

Skal emballagen sendes retur?
Som udgangspunkt kan sælgeren kun kræve at få emballagen retur, hvis emballagen må opfattes som en del af varen, eller den har en ikke ubetydelig værdi. Det skal du også oplyses tydeligt om, fx i en mail eller et brev.

Det kan dog være en fordel for dig at gemme emballagen, indtil du ved, om du vil benytte fortrydelsesretten, så kan du returnere varen på samme måde, som da du modtog den.

Kilde: [You must be registered and logged in to see this link.]

Pops
Mega-damper
Mega-damper

Vis brugerens profil

Indlæg by Tippe on Lør jan 26, 2013 5:13 pm

Sælgers krav om ubrugte varer
Sælger kan kun kræve, at en vare er ubrugt, hvis det er åbenbart, at ibrugtagning vil forringe varens værdi. Et sådan krav er kun gyldigt, hvis du er blevet klart oplyst om det , fx i en mail eller et brev.

Tippe
Blown away damper.
Blown away damper.

Vis brugerens profil

Indlæg by Tippe on Lør jan 26, 2013 5:20 pm

Af hygiejnemæssige årsager må du ikke tage barbermaskiner, hårtrimmer, elektriske tandbørster, køkkenmaskiner og lignende i brug. Brugen vil efterlade bakterier i maskinerne – også selvom du rengør dem. Dermed er varen ikke i væsentlig samme stand.
Du må ikke prøve parfume, cremer og lignende, da varen skal leveres tilbage i væsentlig samme mængde, og da brugen kan efterlade bakterier i produktet.

synes også at de steder man køber feks CE4 er ulækkert hvis folk ville bryde en forsegling for at sutte på dem, sende dem retur og så skal de ud til næste kunde. Er ret sikker på de ville se sådan på det i forbrugerstyrelsen

Tippe
Blown away damper.
Blown away damper.

Vis brugerens profil

Indlæg by Pops on Lør jan 26, 2013 6:09 pm

Helt enig den vil ikke gå med en CE4 eller ligenende. men at man bryder forseglingen til et startsæt, et mod og det viser sig at det ikke lever op til det forventede kan det returneres da det ikke er en væsentlig forringelse af værdien

Pops
Mega-damper
Mega-damper

Vis brugerens profil

Indlæg by Prinsesse Gert on Tirs jan 29, 2013 11:08 am

Så fik jeg endelig svar på mail, det krævede også at jeg skrev til deres facebook side som så måtte bede kundeservice besvare min mail med det samme.

Jeg skal sende varene tilbage i samme pakke som de ankom i, så vil porto ikke koste mig noget. Så må vi se om jeg får mine penge tilbage eller pakken "forsvinder".

Syntes dog deres mail er lidt underlig, som svar til det med logoerne så fortæller de at de skiftede alle deres batterier ud med logoerne på for en lille uge siden (Så har de da også haft tid til at ændre på siden tænker jeg), men at det stadig var et ego-t batteri. Meget muligt det er det (Kopivare tænker jeg) men det var stadig ikke det jeg betalte for.

Dernæst skriver de at det var den rigtige clearomizer jeg havde fået, på billederne var der bare ikke væge på.
Arh den går ikke, der er tydelig forskel på billedet på siden og den clearomizer jeg har fået, både i bunden og inde i midten.

Jeez altså!

Prinsesse Gert
Damper
Damper

Vis brugerens profil

Indlæg by MYGGEN on Tirs jan 29, 2013 11:15 am

Tænker lidt du er nødt til at sende den anbefalet, så de ikk kan sige den er væk, ved godt det koster, men bare for at være sikker.
Vil gi dig ret i at det er meget tydeligt at, det er slet ikk den samme clearomizer, der er meget forskel.
Regner med at du holder os opdaterede Wink

MYGGEN
"Snakker og røven går"-damper

Male Antal indlæg: 1582
Geografisk sted: Esbjerg

Vis brugerens profil

Indlæg by Dorit on Tirs jan 29, 2013 11:27 am

Du behøver ikke at sende anbefalet for at være sikret. Du kan sende som almindelig pakke- der får du kvittering på, at pakken er sendt. Blivert den så væk- så er det P&T der dækker dit tab

Dorit
Blown away damper.
Blown away damper.

Female Antal indlæg: 998
Geografisk sted: Odense m

Vis brugerens profil http://www.dgconsult.dk

Indlæg by Prinsesse Gert on Tirs jan 29, 2013 11:31 am

Myggen - Ohh tro mig jeg skal os lige have fundet ud af om jeg kan få sendt med t&t for det med at pakken "bliver væk" skal jeg ikke ud for Wink

Der er rigtig stor forskel, direkte citat fra mailen "Undskyld den lange svars-tid.

Der står ElectroCig på samtlige af vores batterier siden nogen uge tilbage, da det er vores firmae. Det er dog et eGo-batteri du har modtaget, men vi har som sagt skiftet den tekst ud.

På det billedet med CE4 som du linkede, så er det sådan, at det ær væge i alle dem CE4, men af nogen grund er dem ikke putted i før det billede er blevet taget, så du har fået de rigtige tingene, men som sagt er billedet lidt misvisende, og det er noget vi får opdatere."

Der fik de så også en pæn mail tilbage "Hej igen

Ja i må undskylde hvis jeg kommer til at lyde lidt hård i det Wink Men i skal tænke på at man som kunde på nettet må stole på de billeder der vises af produktet, og nu er jeg del af en stor kreds der damper, og størstedelen af os er enige om at vi foretrækker den originale vare, og med den originale vare menes der self. at der ikke bliver lavet om på dem, hvis man så som sælger vælger at lave om på varen og sætte anden tekst på, så burde man også gøre sine kunder opmærksom på dette.

Med hensyn til CE4 V3, så må jeg altså beklage og sige at det ikke er samme vare, det ville det heller ikke have været selv hvis der var væge i på billederne. Det billede der er inde af CE4 V3 er faktisk et billede af CE5'eren hvor vægen sidder inde i stålrøret i midten, og derfor ikke er synligt, det kan man se på de huller der sidder i røret på midten, hvis det havde været en almindelig CE4 clearomizer så havde der ingen huller været, derudover så satte jeg den clearomizer jeg havde modtaget, op ved siden af billedet på siden og der er også forskel i bundens udformning, der er også forskel på selve midterrøret Smile

Sådan her ser en CE4 V3 ud inde i og udenpå.

Og sådan her ser en CE5'er ud, så som i kan se er det CE5'eren i har billede af Smile

Jeg sørger for at få sendt pakken afsted imorgen Smile"

Og nej jeg har ikke ændret i deres mail, så gætter på det er en svensker der har prøvet og skrive på dansk lol!

Sidst rettet af Prinsesse Gert Tirs jan 29, 2013 11:33 am, rettet 1 gang

Prinsesse Gert
Damper
Damper

Vis brugerens profil

Indlæg by Prinsesse Gert on Tirs jan 29, 2013 11:33 am

Dorit - Desværre nej, jeg får kvittering på at pakken er sendt ja, men der kan modtager påstå at det jo kan have været hvilken som helst pakke jeg har sendt, på normale kvitteringer står der desværre ikke adresse osv. på, udelukkende at en pakke er blevet sendt, så jeg må desværre nok ofre de penge på det :/

Prinsesse Gert
Damper
Damper

Vis brugerens profil

Indlæg by MYGGEN on Tirs jan 29, 2013 11:38 am

Bliver "spændende" at se hvad de svarer på din mail, hvis de svarer. Wink

MYGGEN

Vis brugerens profil

Indlæg by Dorit on Tirs jan 29, 2013 12:20 pm

Du taler om en indleveringsattest ikke? For der står intet. Men en regulær pakke til 82 kr, der står da alt det, du skriver på.Men det kan være det er det I kalder anbefalet. Men anbefalet er, hvor modtager skal kvittere for modtagelsen. Eller?? scratch

Dorit
Blown away damper.
Blown away damper.

Indlæg by MYGGEN on Tirs jan 29, 2013 12:44 pm

Dette er hvad PD siger, har lige spurgt via chat:

Du chatter med Jacqueline
Hvad kan jeg hjælpe med?
Du sagde: Hvad koster en pakke, sendt fra en privat til et firma, når man vil have kvittering for modtagelsen?
Jacqueline: Prisen afhænger af vægten. Hvor meget vejer forsendelsen?
Du sagde: max 1 kg.
Jacqueline: 86kr. og det er med kvittering for modtagelse
Du sagde: Okay, tak for hjælpen. Wink

MYGGEN

Vis brugerens profil

Indlæg by Dorit on Tirs jan 29, 2013 12:54 pm

lol! Bare vi er enige om ikke at sende som brev. Vi taler nok om den samme form for forsendelse. Kært barn ....

Dorit
Blown away damper.
Blown away damper.

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen